Showing posts with label hem. Show all posts
Showing posts with label hem. Show all posts
20120323
20120204
20120202
20120117
20120116
morning snapshots
bjuder er på lite snapshots från min morgon. ska bege mig till skolan för vår scenografikurs med peder freij om en liten stund. vi har blivit indelade i grupper och har fått välja en scen ur strindbergs till damaskus som peder ska sätta upp på dramaten. det ska bli spännande att se hur olika det kommer bli. inte bara vårt eget arbete som vi gör i skolan, utan att få se hans arbete. vi ska få smygtitta på onsdag.
20120114
lördagsnöje: kokar te i min fullproppade kokvrå. jag längtar efter ett stort kök.
och så kul, att min inspiration gillas av andra också. kanske inte riktigt skulle kalla mig själv för en "fashion blogger", men jag bjuder på den. tack för dem fina orden.
och så kul, att min inspiration gillas av andra också. kanske inte riktigt skulle kalla mig själv för en "fashion blogger", men jag bjuder på den. tack för dem fina orden.
20111020
20110919
20110809
ledighet
under filten i soffan på min lediga tisdag med en kopp kaffe och lite tidningar. det är vad jag längtat efter ett tag. inga måsten, det är jävligt skönt ibland.
20110807
20110805
20110802
20110801
vill åka till min brors lägenhet igen och fixa klart. har dock ingen som helst tid till det. skickade med lite grejer med pappa som jag själv inte har plats med (fantastiskt att bli av med överflöd). fortfarande helt slut efter allt städande och skrubbande i fredags. det kommer nog bli grymt bra, bara jag får tid till diverse finjusteringar framöver.
20110722
försöker packa ihop de sista prylarna för att sedan ta en tripp till göteborg över helgen. sen är min semester slut. en vecka går fort. till höger skymtar inköp från växbo-lin i början av veckan. tvål, handdukar och badrumsmatta. mitt badrum skulle behöva ett ansiktslyft snarast, nästa projekt. nytt badrumsskåp, hyllor och sådant skulle sitta fint.
Subscribe to:
Posts (Atom)

















