Showing posts with label utställning. Show all posts
Showing posts with label utställning. Show all posts

20110624

mapplethorpe


































ni har väl inte missat robert mapplethorpe-utställningen på fotografiska?

20100924

helgtips:fotografiska

hade jag inte åkt till småland idag så hade definitivt jag begett mig till fotografiska och sett utställningen "fashion - modefotografi genom tiderna". exempelvis, irving penn, steven meisel och richard avedons modefoton, samt flertalet nutida fotografer. jag får ta mig dit nästa vecka då jag förhoppningsvis har lite mer tid över. vi ses! 

20100324

vårutställning

vår

ge mig lite teckningsskills som elin är ni snälla. måste börja med mina ansökningar snart, kanske löser sig allt på lovet. kör med den inställningen veckan ut i alla fall. förresten, vårutställning snart!

20100129

liljevalchs - vårsalongen

siri ställer ut en fantastisk teckning som måste ses!
http://www.liljevalchs.com/

20070509

REKLAM! UTSTÄLLNING!



Här är mitt bidrag! Foto: Margareta Håkansson

Tänkte tipsa om utställningen i Dieselverkstan som ligger vid Sickla i Stockholm. Där finns några fina verk av mig och några i min klass, sedan två andra skolor som jag inte har så mycket att säga om. Den tar slut nu på söndag 13/5 har jag för mig.

Nu far jag till Italien, kommer hem den 18:e igen!