20110225

collarless




















har köpt en fantastisk kavaj, jag kunde inte hålla mig. jag försöker hålla mig borta från svart. även om sandfärgen inte heller är särskilt djärv.


läste precis en kortare intervju med en tjej i bon. de två färger hon aldrig skulle kombinera i klädväg var grått och cremefärgat. vilket jag själv tycker är en väldigt fin kombination, oftast. allt kan inte passa alla, och tur är väl det. nu ska jag gå och möta min mamma i mina kläder i just den färgskalan och lite svart på det.

5 comments:

Anonymous said...

Mycket snygg tycker Karl Lagerfeld.

Johanna said...

Det klär/klädde dig finfint baby!

M said...

tack fina du! tack för en mysig middag.

Fanny said...

Galet snygg! Den måste ut och luftas snarast!

M said...

haha, jag ringer när jag får tid över, lovar!